»Emilija Soklič je ustvarjala v razmerah, ki si jih danes težko predstavljamo, z minimalnimi finančnimi sredstvi in maksimalnim delovnim navdušenjem.«
»Skorajda ni likovnega področja, v katerem mojster ne bi izrazil svojega umetniškega jaza polnokrvno in prepričljivo.«
»Tako v prvem kot drugem galerijskem prostoru so fotografije obnemoglih in omamljenih potrošnikov nočnega življenja iz klubov Metelkove mesta vpete v široke okvirje, ki simbolično ponazarjajo vrata v svet drugačnih zaznav.«
»Ta trak mi pomeni vse, kar se je dogajalo med vojno. Vso okupacijo, vse dogodke takrat, vse tisto, kar je bilo groze, to je v tem traku.«
»Umetnik z vso resnostjo in filozofsko globino analizira zgodovino vedenja o nastanku našega planeta ter osončja, v katerem se nahaja, hkrati pa s kozmično alegorijo morda več kot o samem vesolju pove o človeku, njegovi naravi in načinih njegovega delovanja.«
»Izvrstnega domišljijskega inovatorja, ki vsak fragment likovnega dela izpostavi in ga naredi vidnega.«
»Monumentalna podoba v dekorativni formaciji pomeni nadaljevanje raziskovanja umetniku večno vznemirljive tematike, povezane s simboli, ki so si jih različne ideologije prisvojile v preteklosti.«
»Figuralni cikel Trn sestavlja 20 fotografij v velikem formatu, ki nam odstirajo avtorjev luciden pogled na dogodke in protagoniste izrazito specifične underground scene na Metelkovi.«
»Gre za edinstven primer, da je javno podjetje, ki zagotavlja vodooskrbo, sploh končalo v stečaju.«
»Podelitev Badjurove nagrade za življenjsko delo Emiliji Soklič priložnost, da izkažemo spoštovanje do pionirke filmskega poklica, predvsem pa do vrhunske inovatorke.«
»Tako kot si ta posnetek zasluži.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju